Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

 

Sklep internetowy SONRISA.COM.PL prowadzony jest przez firmę

SONRISA Marta Tustanowska
Stary Majdan 80, 22-120 Wojsławice, Polska
NIP: 5632308887, REGON: 061453211

Adres magazynu:
Chełmska 116, 22-120 Wojsławice, Polska



1. Ceny
Ceny podane w sklepie są cenami BRUTTO w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. W sklepie widoczne są aktualne ceny produktów dostępnych w magazynie. 

2. Asortyment
Oferowane produkty dostępne są w różnych opakowaniach oraz gramaturach. Pojedyncze sztuki są pakowane w paczki typu doypack, saszetki, premium box, torebki  fałda boczną. Produkty w ofercie LUZEM pakowane sa w kartony lub worki w zależności od rodzaju produktu.

3. Dostępność sklepu
Sklep dostępny jest dla kupujących 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Złożenie zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem umowy kupna- sprzedaży i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:30. 

4. Składanie zamówień
Podczas skladania zamówienia niezbędne jest podanie danych adresowych koniecznych do realizacji zamówienia.

5. Koszt dostawy ponosi kupujący.

6. Darmowa dostawa
Dostępna jest dla zamówień o wartości równej lub wyższej od 350 zł brutto (kwota ta nie uwzględnia kosztów dostawy) lub dla zamówień objętych ofertami specjalnymi.

7. Realizacja zamówień:
Momentem zawarcia umowy jest akceptacja przez sprzedającego otrzymanego zamówienia. Potwierdzenie następuje w drodze przesłania konsumentowi/klientowi wiadomości email, w której sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji. Potwierdzenie następuje w drodze przesłania konsumentowi/klientowi wiadomości email, w której sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji.Przedpłata - zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie
Płatności przy odbiorze - proces realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie rejestracji zamówienia w systemie sklepu internetowego sonrisa.com.pl

Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:30; czas realizacji zamowień do momentu nadania przesyłki lub gotowości przesyłki do obioru to 1-3 dni (w zależności od wybranego sposobu dostawy) robocze lub dłuższy w przypadku towarów niedostępnych w magazynie - szczegóły w zakładce Dostawa i płatność. O dłuższym czasie realizacji zamówienia Kupujący zostanie poinformowany mailowo.

8. Modyfikacje i anulowanie zamówień
Klient ma możliwość zmian w zamówieniu do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu należy skontaktować się telefonicznie z biurem obsługi klienta pod numerem tel. +48 502075544 lub mailowo na adres: [email protected]

9. Rejestracja konta
Do złożenia zamówienia nie jest konieczne rejestrowanie konta, jest to możliwość opcjonalna.

10. Zwroty
Kupujący ma możliwość zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu i otrzymania zwrotu poniesionych kosztów.

Towar należy odesłać w stanie nieotwartym, nienaruszonym i nieuszkodzonym na własny koszt na adres Chełmska 116, 22-120 Wojsławice.

Warunki zwrotów:

  • W przypadku towarów uszkodzonych zwrot kosztów nie zostanie zrealizowany.
  • Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające z transportu podczas zwrotu ponosi kupujący.
  • Odesłany towar nie może być nadany przesyłką pobraniową.
  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym - zwrot nastąpi na konto z którego dokonano płatności. Gdy płatność za zwracany towar była realizowana przy odbiorze - zwrot środków zostanie przekazany na konto podane mailowo na adres [email protected]
  • Zwrot środków nastąpi w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przez sprzedawcę zwracanych towarów.

Wymiana towaru

  • W przypadku gdy wartość nowego towaru jest niższa niż wymienianego: zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego; w przypadku płatności przelewem tradycyjnym - zwrot nastąpi na konto z którego dokonano płatności; dy płatność była realizowana przy odbiorze - zwrot środków zostanie przekazany na konto podane mailowo na adres [email protected]
  • Zwrot środków nastąpi w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przez sprzedawcę zwracanych towarów.
  • Kupujący ma możliwość wymiany towaru na inny o wyższej wartości, w takim przypadku zobowiązany jest do dopłacenia różnicy
  • koszt transportu nowego produktu pokrywa kupujący



11. Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony internetowo towar zawiera wady, prosimy o zgłoszenie ich niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, maksymalnie do 14 dni od odbioru. Reklamacje rozpatrywane sa w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia ich przez kupującego. 

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt pod nr. tel +48 502075544 lub mailowo [email protected] 

Reklamacje rozpatrywane są indywidualne, możliwy jest całkowity lub częściowy zwrot poniesionych kosztów, wymiana produktu lub jednorazowa zniżka na kolejne zakupy w sklepie internetowym www.sonrisa.com.pl. W procesie reklamacji niezbędny jest wypelniony FORMULARZ REKLAMACJI

Pobierz: 

12. Platności dostępne w sklepie sonrisa.com.pl:

Płatność tradycyjnym przelewem. Nr konta: 80 1950 0001 2006 2785 8774 0001 IDEA BANK

Płatność gotówką. Przy odbiorze osobistym z punktu:
Stołówka "Legenda"
Pl. Niepodległości 1
22-100 Chełm

Płatność za pobraniem. Płatność gotówką lub kartą u przewoźnika w momencie odbioru przesyłki.

Płatność online PayU (w tym karty płatnicze)

Witryna stworzona na platformie