Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Procedura reklamacyjna

W przypadku gdy zakupiony internetowo towar zawiera wady nie wynikające z warunków transportu przez przewoźnika, prosimy o zgłoszenie ich niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, maksymalnie do 14 dni od odbioru. Reklamacje rozpatrywane sa w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia ich przez kupującego. 

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt pod nr. tel +48 502075544 lub mailowo [email protected]

Reklamacje rozpatrywane są indywidualne, możliwy jest całkowity lub częściowy zwrot poniesionych kosztów, wymiana produktu lub jednorazowa zniżka na kolejne zakupy w sklepie internetowym www.sonrisa.com.pl. W procesie reklamacji niezbędny jest wypelniony FORMULARZ REKLAMACJI.

Pobierz:

W przypadku gdy zakupiony towar został uszkodzony w trakcie dostawy przez DPD lub DHL - należy sporządzić PROTOKÓŁ reklamacyjny w OBECNOŚCI kuriera. Jest to niezbędne do reklamacji przesyłki.

Witryna stworzona na platformie