Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Drodzy Klienci, ze względu na bardzo dynamiczny rozwój firmy modernizujemy system logistyczny realizacji zamówień. Ze względu na to wysyłki zamówień przez sklep online będą wstrzymane do 3.10.2018 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Pozdrawiamy,
Sonrisa

Procedura reklamacyjna

W przypadku gdy zakupiony internetowo towar zawiera wady, prosimy o zgłoszenie ich niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, maksymalnie do 14 dni od odbioru. Reklamacje rozpatrywane sa w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia ich przez kupującego. 

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt pod nr. tel +48 502075544 lub mailowo [email protected]

Reklamacje rozpatrywane są indywidualne, możliwy jest całkowity lub częściowy zwrot poniesionych kosztów, wymiana produktu lub jednorazowa zniżka na kolejne zakupy w sklepie internetowym www.sonrisa.com.pl. W procesie reklamacji niezbędny jest wypelniony FORMULARZ REKLAMACJI.

Pobierz:

Witryna stworzona na platformie